onsdag 1 augusti 2012

En vecka sommar


Min sommar har bestått av att titta på regnet genom en glasruta, jag har alltså jobbat. För att få tillvaron lite festligare så åkte jag och mina vänner till Emmaboda där vi spenderade en vecka i festival-anda. Den största överraskningen var att solen var framme hela veckan. Vi låg som svettiga grisar i skuggan,  härligt. En person som var med under vecka som jag måste presentera är Steff Nilsson. Han är blå och liknar en orm, som ni kan se på bilden. Han är en kär vän från skånes inland som är med mig i vårt och torrt, honom kommer ni få se mer av under året.

Idag är det den första Augusti vilket betyder att jag om exakt en månad sitter på flyget påväg till London, det är helt galet! Ångesten för att lämna Sverige kommer krypande men spänningen ökar desto mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar