fredag 31 augusti 2012

Hejdå


Sista kvällen i Sverige har äntligen kommit. Jag har packat och städat hela dan och umgåtts med mina fjärilar i magen. Väskvågen står på 22.9 kg och jag hoppas verkligen inte att den blir tyngre över natten, för maxgränsen är 23kg.
Jag och min kära vän Sandra (som åker till London på söndag) skypade för att få en sista bild av oss innan resan.
I morgon väntar en rosaklädd dam (min värdmamma) på mig på flygplatsen. Hon har förvarnat mig att hon ska ta på sig det färggladaste hon hittar och vinka som en dåre. Alltså kommer det gå utmärkt att hitta henne på flygplatsen. På kvällen ska hela familjen gå ut och äta pizza tillsammans, det ska bli hur trevligt som helst. Jag känner mig verkligen överlycklig och tror att detta kommer bli ett av de bästa åren i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar