lördag 1 september 2012

Dörrar med knopphandtag



Att jag nu har anlänt till London ser man på handtagen! Det har varit min dröm så länge att få vrida om ett runt dörrhandtag och nu har jag äntligen fått göra det, faktiskt så har jag två i mitt rum!!!

Jag kan inte ha önskat mig en bättre förstadag hos min värdfamilj än vad jag haft. Det tog en timme att komma hem från flygplatsen, väl framme möts jag av barnen som springer ut till bilen och hälsar mig välkommen. De hade målat välkommen-skyltar som de satt upp på ytterdörren och min rumsdörr.
Vi började dagen med att familjen visade mig runt i området. Vi åt glass och lekte i parken en stund. Efter att ha kommit hem och landat i en timme så gick vi ut på en restaurang och käkade burgare. Jag märkte allt eftersom dagen gick hur barnen mer och mer började busa och prata med mig.
Det är två busfrön till barn jag ska ta hand om. Det kommer inte bli en lugn stund men samtidigt kommer det bli hur roligt som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar