onsdag 12 september 2012

Onsdagsyra


Inköpen igår ledde till att jag åt världen bästa frukost i morse, knäcke med ägg och kaviar! Mums!



Senare på eftermiddagen försökte jag mig på att göra spagetti med köttfärssås, resultatet blev sådär. Som tur var så gillade barnen det.


 Eftersom jag nu ändå bara pratar om mat så kan jag nämna att jag och min nyfunna vän Olivia tog en fika på ett ställe nära där jag bor. När vi skulle beställa så mötte vi en svensk man vid namn Leif och hans engelska dotter. Vi började prata om att vi är au pairer och han frågade oss om vi skulle kunna tänka oss att sitta barnvakt nån gång. Absolut tänkte vi! Han frågade också om vi hade körkort. Alltså kommer jag kanske bli erbjuden att köra i Londons vårdslösa trafik, vi får se. Men verkligen riktigt roligt att knyta lite kontakter!

1 kommentar:

  1. Hoppas du har det bra alltså för jag börjar sakna dig här hemma. Det blir liksom lite extra jobbigt när man vet att du inte finns på ett behändigt cykel avstånd....
    Kram kram, Sanna W

    SvaraRadera