fredag 21 september 2012

En fredag



Efter vinkvällen igår tillsammans med finfina vänner kände jag att det var skönt att jag fick sovmorgon idag. Ska inte hämta barnen förrän 15.10. Detta betyder att jag haft några timmar på mig att spendera precis hur jag vill. Självklart tog jag tillfället i akt att bädda ner mig i sängen, lyssna på skön musik och måla.
Ikväll ska jag babysitta medan föräldrarna ska ut och röja. Jag smider planer på att göra en god fruktsallad och gotta ner mig framför en film när barnen har somnat. Vi får se vart det leder.

2 kommentarer:

  1. så fin fågel!!! har du gjort den själv? hihi vinet var alkoholfritt ;) finns på ica!

    SvaraRadera
  2. nykterist?!? hu, aldrig! men jag ska på finmiddag ikväll och måste köra så jag ville också ha lite skump! jaaa åh, så fort jag vet någonting om jobbet så bokar jag en biljett. längtar efter att träffa dig och dem andra och åka till london och göra allting kul jag saknar! vilken rolig lysknapp förresten, för det är en lysknapp va?

    SvaraRadera