måndag 10 september 2012

Måndag


Denna dag började som en måndag och slutade som en måndag, och måndag för mig betyder att jag är LEDIG! Jag lyckades ändå ta mig upp ur sängen strax efter nio för att möta mina kära kinesvän Camilla. Hon är bra på att sjunga, spela gitarr och på att råka beställa två olika sorters glassar istället för en på Mc Donald.


Kvällen avslutas nu med att jag står och bakar äppelpaj i köket. Ni kan se på bilden hur glad jag är. Jag har också en dreglande värdpappa som stått lutad över pajen hela arbetsprocessen och facinerats över att jag gör smuldegen "from scratch". I England är det inte så vanligt att man står och bakar, varför baka när man kan köpa färdiggjorda kakor?

4 kommentarer:

  1. Charmig tjej den där Camilla. Fast det med glasserna var bara sjukt.
    Ni hade en pajform alltså? Coolt. Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet, hon är rätt cool och bra. Vi hade inte pajform men hittade en annan som funkade storleksmässigt! Yay!

      Radera
  2. dem HAR tvättmaskinen i köket!!!!!!

    SvaraRadera