torsdag 6 september 2012

Från lego till Oxfordstreet






Chloe började skolan idag så jag och Jed har haft en heldag för oss själva. Vi började dagen i parken, sedan åt vi frozen yogurt (min favorit!), byggde med lego, byggde kojor, målade varandra som katter, handlade och läste Harry Potter.
Efter sju kom min värdmamma hem och jag kunde ta hennes tunnelbanekort fört att möta upp Sandra, Emmie och Linnea i Covent Garden. För första gången sedan jag kom hit drack jag riktigt kaffe!! Det gjorde min kväll. Vi strosade runt på gatorna och gick längst knökfulla Oxfordstreet. London är verkligen staden som aldrig sover och vissa affärer stänger inte förrän vid tio på kvällarna. Folk är också ute och festar på vardagarna, lite annorlunda gentemot hur det är i Sverige. Men jag gillar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar