måndag 20 augusti 2012

Tolv dagar

Det känns som att jag inte har koll på allt jag måste fixa innan jag åker. Jag som älskar listor och att ha ordning på tillvaron. Jag ringde till banken idag för att fråga om råd hur jag ska göra med mitt bankkonto. (Han hade inte så stor koll) Vi kom fram till att jag får lösa det när jag väl kommer till London. Delar av mitt rum måste också packas ner eftersom det ska användas som gästrum medan jag är borta. Jag har fortfarande inte köpt presenter till familjen, inte ordnat någon mobiltelefon, har ingen aning om vad jag ska packa och jag vet fortfarande inte om jag får plats med 23 kg i min resväska. Snälla döda mig.
Tolv dagar kvar innan jag åker. Tiden går så sjukt fort. Jag hoppas verkligen att allt hinner ordna sig tills dess.

1 kommentar:

  1. CISSI HAR DU EN BLOG+!??!?!?!?!?!?!?!!?!?! grisögon!!!!! lovar att läsa varje ord du skriver. DU ÄR SNYGG! puss!

    SvaraRadera