måndag 19 november 2012

Finaste överraskningen

Igår var en söndag som de flesta söndagar. Spenderade eftermiddagen på Brick Lane och hamnade till slut på den svenska puben/resturangen FIKA tillsammans med najsiga vänner. Där blev det kaffe och våffla för hela slanten! Det fortsatte att vara en vanlig söndag fram tills jag får ett sms från min faster som skriver "Är på Oxford street, var är du?". Jag blev så sjukt överraskad och lycklig. När jag ringde henne fick jag reda på att hon och hennes man planerat att komma hur länge som helst för att fira hans födelsedag och passa på att säga hej till mig samtidigt. Och detta hade de lyckats hålla hemligt för alla.
Vi bestämde möte i Paddington på kvällen och gick och åt på resturang tillsammans. Vi åt god mat, drack vin och drinkar och pratade om viktig- och oviktigheter i några timmar. Blev så galet glad av att se dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar