fredag 30 november 2012

Höst eller vinter?


Det spelar ingen roll vad denna årstiden kallas. Idag är andra dagen på min nya inställning till livet. Från och med nu ska jag äta bra, träna, ta tag i saker och se livet som ett äventyr. Jag fastnar lätt i det jag gör och är aningen lat, samtidigt vill jag vara nyfiken på världen.
Fredag idag vilket betyder middag och mys tillsammans med vänner. Jag ska hålla mig borta från vinet och försöka göra vår broccoli och ädelostsoppa så nyttig som möjligt.

5 kommentarer:

  1. Fina toppen!!!

    SvaraRadera
  2. och fina tjejen!

    SvaraRadera
  3. snygg!
    och jag inser nu att jag gjorde ett stort misstag i att inte köpa just det linnet du har på dig. som jag höll i x antal gånger under mina dagliga besök (nåväl, nästan iallafall) på urban när jag hälsade på... :'(

    SvaraRadera
  4. Du är så sjukt jävla snygg!!

    SvaraRadera
  5. ALLTSÅ HUR SNYGG?!?!?!?! ASSNYGG

    SvaraRadera